نمایندگی مرکزی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ| نمایندگی رسمی سامسونگ|نمایندگی سامسونگ درتهران|نمایندگی سامسونگ در کرج

نمایندگی مرکزی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ| نمایندگی رسمی سامسونگ|نمایندگی سامسونگ درتهران|نمایندگی سامسونگ در کرج

کمپرسور کولر گازی سامسونگ

کمپرسور یکی از قطعات اصلی به کاررفته در کولرهای گازی امروزی است که کار هدایت گاز به سمت کندانسور را برعهده دارد. کمپرسور در واقع دستگاهی مکانیکی است که فشار گاز موجود در کولرگازی را افزایش و حجم آن را کاهش می‌دهد. در حال حاضر بسته به شرایط آب و هوایی، سه نوع کمپرسور در کولرهای گازی به کار می‌رود که عبارتند از: کمپرسور پیستونی که مناسب برای نواحی گرم نظیر جنوب ایران است (Reciprocating)، کمپرسور روتاری که مناسب برای مناطقی با آب و هوای سرد است (Rotary)، کمپرسور اسکرال که معمولاً در کولرهایی با سیستم خنک‌کنندۀ بالا مورد استفاده قرار می‌گیرند (Scroll).

کمپرسور کولر گازی سامسونگ از هر نوعی که باشد، در صورت بروز خرابی، عملکرد کل دستگاه را تحت تأثیر قرار می‌دهد و عملاً آنرا بدل به محصولی بی‌مصرف می‌کند. به دلیل اینکه خرابی‌های پیش آمده در کمپرسور عموماً غیرقابل تعمیر هستند، توصیه می‌شود در صورت بروز اشکال در کمپرسور، صرفاً با نمایندگی‌های مجاز و مراکز استاندارد در حوزه تعمیر کولرگازی تماس بگیرید. توجه به این مسئله سبب می‌گردد تا تعویض کمپرسور کولر گازی سامسونگ، صرفاً پس از اطمینان از خرابی این قطعه و عدم امکان تعمیر آن انجام پذیرد.

کمپرسور کولر گازی سامسونگ

آیا کمپرسور کولر گازی سامسونگ خراب است؟

خرابی کمپرسور کولر گازی سامسونگ، همچون سایر خرابی‌های احتمالی، علائمی دارد که در بخش زیر به برخی از شایع‌ترین آنها اشاره خواهد شد.

  • پریدن فیوز:

در صورتی که پس از روشن کردن کولرگازی و شروع به کار فن داخلی، کار کردن کمپرسور، به اصطلاح سبب پریدن فیوز می‌گردد.

  • روشن شدن فن بیرونی و کار نکردن کمپرسور:

در صورتی که فن بیرونی دستگاه، یعنی فن یونیت خارجی اسپلیت روشن می‌شود اما کمپرسور کولر گازی کار نمی‌کند احتمالا نیاز است تا تعویض کمپرسور کولر گازی سامسونگ انجام شود.

  • عدم تولید سرمای کافی:

در صورتی که از میزان گاز کولر گازی و محل نصب آن (که مثلاً یک کولر گازی ۱۲ هزار برای یک ساختمان ۱۰۰ متری نصب نشده باشد) اطمینان دارید اما کولرگازی هوای سرد کافی تولید نمی‌کند احتمالاً نیاز است تا جهت تعویض کمپرسور کولرگازی سامسونگ دست به کار شوید.

در صورت بروز چنین مشکلاتی باید قبل از تست کمپرسور قطعات سر راه کمپرسور تست شود و درنهایت اقدام به تست و تعویض کمپرسور کولر گازی سامسونگ کنید. در صورت مشاهده موارد فوق می‌بایست درستی برق ترمینال کندانسور چک شود. در صورتی که برق ترمینال کندانسور به درستی تأمین می‌شود می‌بایست در کنتاکتور تست گردد و از انتقال جریان به خازن اطیمنان حاصل شود. درنهایت باید خازن را تست کرده و مطمئن شد که خازن سالم است و جریان کامل به کمپرسور منتقل می‌شود.

مرکز تعمیرات کولر گازی

مرکز تعمیرات کولر گازی با تجهیز فضای خویش به پیشرفته ترین تجهیزات عیب‌یابی و تعمیر و حضور زبده ترین کارشناسان تعمیر، توانسته است بالاترین سطح کیفی خدمات را به کاربران خویش ارائه نموده و نیازهای آنان را برطرف سازد. شکیبایی و تخصص بالای کارشناسان در حین کار و ارائه‌ راهنمایی‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از دلایل موفقیت مرکز تعمیرات سامسونگ در خدمات ‌رسانی بوده‌ است.

کاربران گرامی با مراجعه به مرکز تعمیرات کولر گازی می‌‌توانند ضمن بهره‌ مندی از خدمات ارائه شده در حوزه تعمیر –نظیر تعمیر و تعویض کمپرسور کولر گازی سامسونگ-، با به‌کارگیری مشاوره ‌ها و راهنمایی های کارشناسان و متخصصانِ حاضر در این مجموعه بهترین تصمیمات را در زمینه خرید کولر گازی اتخاذ کنند. به منظور ارائه هر چه تخصصی تر خدمات، مدیریت این مرکز، ساختار درونی این سازمان را به پارتهای متعدد تقسیم نموده است. در هر پارت تیمی از زبده ترین کارشناسان تعمیر کولر گازی حضور داشته و خدمات مورد نیاز را به کاربران گرامی ارائه می دهند.

برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.