نمایندگی مرکزی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ| نمایندگی رسمی سامسونگ|نمایندگی سامسونگ درتهران|نمایندگی سامسونگ در کرج

نمایندگی مرکزی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ| نمایندگی رسمی سامسونگ|نمایندگی سامسونگ درتهران|نمایندگی سامسونگ در کرج

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی رسمی سامسونگ با سرلوحه قرار دادن بینش مشتری‌محور، ویژگی‌های منحصر به فردی را در زمینه ارائه خدمات فراهم ساخته است و از این‌ طریق توانسته رضایت هموطنان را بیش از پیش جلب نماید. نمایندگی سامسونگ چه در امر عرضه محصولات و چه در ارائه خدمات پس از فروش، به دلیل همکاری تعدادی از مجرب‌ترین کارشناسان این حوزه، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات گشته است و به اذعان بسیاری از همکاران، در حال حاضر یکی از معدود مراکزی است که توانسته خود را به استانداردهای جهانی نزدیک سازد.

حوزه‌ی فعالیت نمایندگی سامسونگ، تعمیر و فروش انواع محصولات سامسونگ از جمله موبایل، تبلت، لپ‌تاپ، پروژکتور، تجهیزات شبکه، مادر برد، کارت گرافیک، مانیتور، لوازم جانبی و… می‌باشد. نمایندگی سامسونگ برای دستیابی به مفهوم واقعی خدمات متمایز به سازماندهی خویش ادامه می‌دهد. بدین منظور کارشناسان این مرکز همگی، طی دوره‌های تخصصی و حرفه‌ای، گزینش شده‌اند و با تمامی قطعات و محصولات قدیمی و جدید سامسونگ آشنایی دارند.


نمایندگی سامسونگ و محصولات سامسونگ

در سال‌های اخیر محصولات سامسونگ در ایران، مورد استقبال و توجه مشتریان و هموطنان گرامی قرار گرفته است. شرکت سامسونگ در سال ۱۹۳۸ توسط «لی بیونگ چول» به عنوان یک شرکت تجاری در شهر دایگو راه‌اندازی شد. مقر اصلی این کمپانی در حال حاضر در شهر سئول کره‌جنوبی واقع شده است. گروه سامسونگ، یک شرکت چند ملیتی و چند منظوره است که در زمینه تولید و ساخت محصولات الکترونیکی، کشتی‌سازی، صنایع شیمیایی و نیز خدمات بیمه و مالی فعالیت می‌کند.

محصولات کمپانی سامسونگ سال‌هاست که به کشور ما صادر می‌شوند و در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرند. از همین‌رو محصولات این شرکت در بازار داخلی و در بین عموم مردم کاملاً شناخته شده هستند. به دلیل استقبال قابل توجه و فروش بالای محصولات این شرکت در بازار داخلی، همواره یکی از بازارهای هدف برای مجموعه‌ی سامسونگ کشور ما بوده است.

 در مورد محصولات تولید شده در کمپانی سامسونگ باید گفت، سامسونگ در بدو تاسیس یک شرکت وارد کننده محصولات غذایی بود. این شرکت در دهه ی ۵۰ وارد کسب و کارهای دیگر از جمله بیمه و منسوجات شد. سامسونگ الکتریکز از سال ۱۹۶۹ آغاز به کار کرد و به  تولید تلویزیون پرداخت . نخستین تلویزیون سیاه و سفید ساخت این شرکت در سال ۱۹۷۰ وارد بازار شد.

سامسونگ  در دهه ی ۷۰ کسب و کار خود را گسترش دادد و حتی تا تولید محصولات پتروشیمی هم پیش رفت. این شرکت  به ندرت  تولید محصولاتی چون ماشین لباسشویی، یخچال فریزر و مایکروویو را نیز آغاز نمود.در دهه ی ۱۹۹۰ سامسونگ تمرکز و توجه خود را بیش از گذشته بر دستگاه های الکترونیکی معطوف کرد. این شرکت شروع به تولید تلویزیون های رنگی، کامپیوترهای شخصی و ضبط صوت کرد. در همان زمان صادرات محصولات خود به کشورهای آمریکای شمالی را هم آغاز کرد. در این قسمت به معرفی محصولات مختلف کمپانی سامسونگ می پردازیم.

ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری هریک از محصولات  همزمان با ورود آن ها به بازار به اطلاع کاربران گرامی خواهد رسید. دراین قسمت جدیدترین محصولات کمپانی سامسونگ همزمان با عرضه ی محصولات به بازار معرفی می شوند. جهت آشنایی با جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز سامسونگ ، به بخش معرفی آن محصول مراجعه نمایید.