نمایندگی مرکزی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ| نمایندگی رسمی سامسونگ|نمایندگی سامسونگ درتهران|نمایندگی سامسونگ در کرج

نمایندگی مرکزی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ| نمایندگی رسمی سامسونگ|نمایندگی سامسونگ درتهران|نمایندگی سامسونگ در کرج

تعمیرات آل این وان سامسونگ

پیش از پرداختن به سرویس‌های تخصصی ارائه شده در مرکز تعمیرات آل این وان سامسونگ، بد نیست نگاهی به ساختار این دستگاه، مزایا، معایب و ویژگی‌های کلی آن داشته باشیم. کامپیوترهای همه کاره یا همان AIO ها بطور کامل نه لپ تاپ هستند، نه تبلت و نه دستکاپ! در عین حالی که می‌توانند تمامی اینها نیز باشند.

هسته به کاررفته در غالب آل‌این‌وان‌ها، به قوت کامپیوترهای معمولی است، در حالی‌که اندازه کامپیوترهای آل‌این‌وان در نهایت به اندازه یک مانیتور LCD است. غالب سیستم های آل این وان دارای صفحات لمسی و اسپیکرهای داخلی قدرتمندی هستند کهداین مسئله آنها را بسیار شبیه به یک لپ تاپ ساخته است.

اما یکی از ویژگی‌های خارق‌العاده آل این وان‌ها، کاهش چشمگیر میزان برق مصرفی‌شان است؛ در برخی از مدل‌های آل این وان، حداکثر توان مصرفی برق نهایتاً ۶۵ وات است. برخی دیگر از ویژگی‌های مشاهده شده در این دستگاه‌ها عبارتند از: امکان نصب روی دیوار، همراهی یک کیبورد، برخورداری از ماوس بی سیم و عینک ۳ بعدی، کامل بودن پورت های جانبی از جمله پورت های Serial، USB 0.2 ، USB 0.3 ، Card Reader و Webcam و… .

تعمیرات آل این وان سامسونگ یکی از تخصصی‌ترین سرویس‌های ارائه شده در نمایندگی سامسونگ است که توسط تیمی از خبره‌ترین کارشناسان و با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات این حوزه انجام می‌پذیرد. در صورتی که شما نیز کاربر و یا دارنده یکی از آل این وان‌های سامسونگ هستید و در حال حاضر دستگاه مورد استفاده‌تان دچار اختلال در عملکرد و خرابی شده است می‌توانید با مراجعه به مرکز تعمیر آل این وان سامسونگ تخصصی ترین سرویس های مرتبط با بهسازی و ترمیم آن را دریافت نمایید.

تعمیرات آل این وان سامسونگ

تعمیر تخصصی آل این وان سامسونگ

در این بخش به برخی از تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیرات آل این وان سامسونگ که توسط کارشناسان نمایندگی آل این وان ارائه می‌گردد، اشاره خواهیم کرد. خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات ALL IN ONE سامسونگ منحصر به موارد درج شده در بخش زیر نیست و سایر تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری مرتبط با این دستگاه را شامل می‌گردد.

در مرکز تعمیر آل این وان سامسونگ تیمی از خبره ترین کارشناسان سخت افزار و نرم افزار حضور دارند تا تخصصی‌ترین سرویس‌های مورد نیاز را به مراجعان محترم ارائه دهند.

تعمیرات نرم افزاری آل این وان سامسونگ

برخی از تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیرات نرم افزاری آل این وان سامسونگ که با حضور در مرکز تعمیرات آل این وان سامسونگ‌ قابل دریافت است عبارتند از:

رفع مشکل هنگ کردن کامپیوتر همه کاره، تعمیر مشکل خاموش روشن شدن آل این وان، رفع مشکل خاموشی ناگهانی آل این وان، رفع مشکلات مربوط به عدم سازگاری برنامه ها در نسخه های سیستم عامل، دانلود، آپدیت و نصب درایور های مورد نیاز، رفع مشکلات احتمالی در نصب کلیه ی نرم افزارها، برطرف کردن مشکلات شبکه و اینترنت، رفع مشکلات کندی سرعت آل این وان، رفع مشکلات و خطا های سیستم عامل، حل مشکلات مربوط به ویروس ها، آنتی ویروس ها و آپدیت آنتی ویروس، نصب بازی، نرم افزار، درایور و … .

شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات آل این وان سامسونگ مشمول گارانتی و ضمانت است. (جز در مواردی معدود نظیر بازیابی اطلاعات و … ).


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.