نمایندگی مرکزی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ| نمایندگی رسمی سامسونگ|نمایندگی سامسونگ درتهران|نمایندگی سامسونگ در کرج

نمایندگی مرکزی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ| نمایندگی رسمی سامسونگ|نمایندگی سامسونگ درتهران|نمایندگی سامسونگ در کرج

بهترین لپ‌ تاپ‌ های سامسونگ از نگاه متخصصان

شناخت بهترین لپ‌ تاپ‌ های سامسونگ که توسط متخصصان و کارشناسان تایید شوند، می تواند کمک کند تا انتخابی درست و مناسب داشته باشید. هر چند کمپانی سامسونگ به اندازه ای که در تولید موبایل هایش موفق است، در تولید لپ تاپ هایش موفق نیست، باز هم با این حال در میان لپ تاپ های تولید این شرکت نمونه هایی هستند که سر و صدا به پا کنند و ویژگی های مورد توجه ای داشته باشند. کارشناسان و تکنسین ها در واحد تعمیر لپ تاپ سامسونگ درباره بهترین لپ‌ تاپ‌ های سامسونگ اطلاعاتی در اختیار شما قرار می دهند که مرور آنها برای آن دسته از دوستانی که برند سامسونگ را برای خرید لپ تاپ انتخاب کرده اند، بی فایده نخواهد بود.

بهترین لپ تاپ های سامسونگ از نگاه متخصصان

بهترین لپ‌ تاپ‌ های سامسونگ کدام اند؟

Samsung Chromebook 3

Samsung Chromebook 3 که در CES 2016 معرفی شد، یک نمونه از بهترین لپ‌ تاپ‌ های سامسونگ است که قابلیت های آن در سایت آمازون امریکا نیز مورد تایید قرار گرفته است. این لپ تاپ به خوبی توانسته است با کروم‌بوک‌های جدید ایسوس، ایسر، لنوو و اچ‌ پی رقابت کند. Samsung Chromebook 3 دارای نمایشگر ۱۱.۶ اینچی با رزولوشن ۱٫۳۶۶ در ۷۶۸، بدنه آلومینیومی، پردازنده‌ دو هسته‌‌ای سلرون اینتل N3050، حافظه‌ رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ داخلی ۱۶ گیگابایتی است.

Samsung ATIV Book 9 Plus

Samsung ATIV Book 9 Plus نیز نمونه ای دیگر از بهترین لپ‌ تاپ‌ های سامسونگ است که کارشناسان واحد تعمیر لپ تاپ سامسونگ از مورد تایید بودن این لپ تاپ در سایت Laptop Mag خبر می دهند. از لحاظ ظاهری این دستگاه ظاهری بسیار زیبا و شکیل و کاملا شبیه به لپ تاپ های سری بوک ۹ این شرکت است. پوشش خارجی این دستگاه از مفرغ آبی با لبه‌های نقره‌ای رنگ است. ارتفاع آن ۱۳٫۶ میلی متر و وزن آن ۱۳۹۰ گرم است. مجهز به صفحه نمایش لمسی ۱۳٫۳ اینچی با رزولوشن ۳۲۰۰x۱۸۰۰، پردازنده قدرتمند نسل چهارمی اینتل Core i5 ، رم ۴ گیگابایتی، و هارد درایو ۱۲۸ گیگابایتی است. این لپ تاپ بیش از ۱۱ ساعت قابلیت کار مداوم با باتری را دارد.

لپ تاپ Notebook 9 Pro سامسونگ

نمونه ای دیگر از بهترین لپ‌ تاپ‌ های سامسونگ که در سایت Techradar نیز مورد تایید قرار گرفته است، لپ تاپ Notebook 9 Pro سامسونگ است. این لپ تاپ لقب برترین لپ‌تاپ دو منظوره سال ۲۰۱۸ را از آن خود ساخته است. لپ تاپ Notebook 9 Pro سامسونگ مجهز به نمایشگر لمسی LED در دو سایز ۱۳.۳ و ۱۵.۶ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰، رم ۸ تا ۱۶ گیگابایت، پردازنده نسل هفتمی اینتل Core i7 و گرافیک Intel HD 620 یا AMD Radeon 540 و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. عمر باتری ۶ تا ۸ ساعت و ضخامت بسیار کم ۱.۹۵ سانتی‌متری دارد و سبک طراحی و به کارگیری قلم هوشمند S-Pen به عنوان مهم‌ترین ویژگی این لپ‌تاپ شناخته می‌شود.

بسیاری از منتقدان درباره لپ تاپ Notebook 9 Pro سامسونگ اینگونه می گویند که این لپ تاپ می تواند پا به پای MacBook Pro 15 حرکت کند، هر چند که قیمتی بسیار کمتر از این دستگاه دارد. در حقیقت لپ تاپ Notebook 9 Pro سامسونگ به همان‌ اندازه‌ای که قدرت دارد، پراگماتیک هم هست.

همان طور که می دانید کمپانی سامسونگ در حوزه های مختلفی از فناوری و تکنولوژی فعالیت دارد که در هر حوزه محصولات بسیار متنوع و با کیفیتی تولید و روانه بازار می کند. تمام خدمات و امکانات نمایندگی سامسونگ بر اساس استاندار های جهانی تدوین شده است و هر طیفی از نیاز کاربران را مرتفع می سازد. تمام خدمات و سرویس ها همراه با ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

نمایشگر تعاملی سامسونگ Flip

نمایشگر تعاملی سامسونگ Flip در واقع پاسخی به نیازهای شرکت کنندگان در جلسات بوده است. اما نیازهای این افراد چگونه شناسایی و بررسی شده است؟ بنابر اظهارات مدیر بازاریابی راهکارهای سازمانی سامسونگ، این شرکت پیش از تولید و طراحی نمایشگر تعاملی سامسونگ Flip، تحقیقات نیازسنجی متعددی را بر روی ۷۰۰ نفر از ایده‌پردازان و گروه‌های مختلف انجام داده است.

بر اساس این تحقیقات ۹۵ درصد افراد جلسات رودررو را بهترین نوع جلسه دانسته و اعلام کرده‌اند که برای آنها کاغذ و قلم، اصلی‌ترین ابزار برگزاری جلسه است. در همین راستا، کمپانی سامسونگ اقدام به طراحی و تولید نمایشگر تعاملی سامسونگ Flip کرده است تا بدین واسطه پاسخگوی به نیازهای افراد شرکت کننده در جلسات باشد.

نمایشگر تعاملی سامسونگ برای کاربران خود این امکان را فراهم می‌سازد که بر روی نمایشگر خود فرمت‏های معمول مانند PDF، Word یا پاور پوینت را باز کرده و در صورت نیاز با استفاده از قلم، نکات و توضیحات مدنظر خود را بر روی تصویر بنویسند. با استفاده از این نمایشگر می‌توان فایل‌های نهایی و نتایج متنی و تصویری جلسه – که خلاصه‌ای از نظرات تمامی حضار است- را به طرق مختلفی نظیر ایمیل، پرینت مستقیم، اشتراک‎گذاری روی شبکه و یا ذخیره مستقیم روی USB به اشتراک گذاشت.

نمایشگر تعاملی سامسونگ Flip

مشخصات کلی نمایشگر تعاملی سامسونگ Flip

نمایشگر تعاملی سامسونگ Flip، به طور کلی یک نمایشگر تعاملی لمسی، برخوردار از فناوری نوشتن است که به تمامی حاضران در جلسه امکان اتصال را می‌دهد. بدین‌ترتیب تمامی افرادی که در جلسه حضور دارند می‌تواند با گجت‌های شخصی خود نظیر لپ تاپ و موبایل به این نمایشگر وصل شوند و تمام آنچه را که می‌خواهند بر روی صفحه ثبت و با دیگران به اشتراک بگذارند. نمایشگر تعاملی سامسونگ به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا بر روی برنامه‌های در حال پخش، نظرات خود را ثبت کنند و پس از آن از طریق ایمیل، پرینت و یا ذخیره‌سازی در حافظه‌های جانبی آنها را با دیگران به اشتراک بگذارند.

نمایشگر تعاملی سامسونگ Flip برخوردار از قلمی با دو سر باریک و ضخیم است که کاربر می‎تواند با استفاده از آن رنگ و نوع نوشتن را بصورت جداگانه برای هریک از این دو سر تنظیم کند. (برای مثال از یک سر برای نوشتن و از سر دیگر برای هایلایت کردن مطلب استفاده کند). دیگر ویژگی‌های این نمایشگر تعاملی عبارتند از:

  • برخورداری از صفحه نمایش لمسی 55 اینچی
  • استفاده راحت از نمایشگر تعاملی در تمامی جلسات با هر اندازه‌ای
  • امکان چرخش نمایشگر و استفاده از آن هم در حالت عمودی و هم در حالت افقی
  • برخوردازی صفحه نمایش لمسیFlip از رزولوشن اولترا اچ‏دی (UHD) با کیفیت بالا و نمایش جزییات کامل
  • طراحی ویژه‌ی پایه Flip با امکان جابجایی راحت و دسترسی ساده به پورت‎های ورودی و خروجی مانیتور مثل HDMI و USB

این مجموعه با تکیه بر مهندسان باسابقه و متعهد خود، یکی از مراکز حال حاضر کشور است که در زمینه ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی مانیتور‌های سامسونگ مشغول به کار است و خدمات متنوعی را در زمینه‌های مختلفِ فناوری عرضه می‌دارد. نمایندگی مانیتور سامسونگ به یُمن بهره‌مندی از تخصص، مهارت، تجربه، دانش و خلاقیت کارشناسان فنی خود توانسته است تا در زمینه فعالیتی خود، به سطح مطلوبی از ارائه خدمات بپردازد و حتی‌الامکان در جهت بهینه‌سازی کاربردهای تکنولوژی در کشور کوشا باشد.

رونمایی از تلویزیون های QLED 2019 سامسونگ

کمپانی سامسونگ اعلام کرده که در جریان نمایشگاه فروم ۲۰۱۹ از تلویزیون های QLED 2019 و دیگر محصولات ویژه‌ی خود رونمایی خواهد کرد. بنابر اعلام سامسونگ، در این نمایشگاه دو ماهه، این شرکت، برخی از محصولات راهبردی خود نظیر سری تلویزیون های QLED 2019 و محصولات ویژه منطقه‎ای را به نمایش خواهد گذاشت.

ظاهراً بخش دیگری از این نمایشگاه نیز به راهکارهای سامسونگ برای زندگی متصل با محوریت بیکسبی جدید (New Bixby)، اختصاص خواهد داشت. بیکسبی جدید، پلتفرم سامسونگ برای هوش مصنوعی است. این هوش مصنوعی به همه شرکت‎ها این امکان را خواهد داد تا از طریق آن با محصولات سامسونگ ارتباط برقرار کنند.

نمایشگاه فروم ۲۰۱۹ در روزهای ۱۲ تا ۲۲ فوریه برگزار می‎شود. در بخش دوم این نمایشگاه، یعنی در فاصله روزهای ۷ تا ۱۱ مارس نیز سامسونگ میزبان نمایندگان رسانه و شرکت‎های حوزه خاورمیانه و کشورهای مشترک‌المنافع در شهر آنتالیای ترکیه خواهد بود.

معرفی تلویزیون های QLED 2019 سامسونگ


سری کامل تلویزیون های QLED 2019 سامسونگ

شرکت سامسونگ که توانسته در طول 13 سال گذشته، یکه‌تاز صنعت تلویزیون باشد، قرار است مجموعه کامل سری تلویزیون های QLED 2019 خود را در نمایشگاه فروم ۲۰۱۹ معرفی کند. تلویزیون های QLED 2019 سامسونگ امسال در بیش از ۶۰ بازار عرضه خواهند شد. با این تفاسیر کمپانی سامسونگ، با افزایش مداوم سهم خود از بازار تلویزیون‎های 8K، غلبه خود را بر بازار تلویزیون‏ های بالارده حفظ خواهد کرد.

معاون بخش نمایشگرهای سامسونگ، جانگسو چو، اظهار کرد: ما سال گذشته شاهد اعتماد و علاقه گسترده کاربران به تلویزیون های QLED سامسونگ بودیم. اما امسال تلویزیون‎های 8K و 4K ما، فاصله تلویزیون‏‌های فوق بزرگ با محصولات عادی بازار را بسیار بیشتر خواهند کرد. معاون بخش نمایشگرهای سامسونگ، جانگسو چو ادامه داد که ما با افتخار نوآورترین و فراگیرترین سری محصولات خود را در این سری از تلویزیون های QLED 2019 سامسونگ عرضه خواهیم کرد.

معرفی تلویزیون های QLED 2019 سامسونگ

تلویزیون های QLED 2019 سامسونگ که قرار است در سال پیش رو عرضه شوند شامل مدل 8K Q900R است در اندازه‎های ۶۵ تا ۹۸ اینچی و مدل‏‌های Q90R, Q80R, Q70R, Q60R با کیفیت 4K و در اندازه‏های ۴۳ تا ۸۲ اینچ است. سری جدید تلویزیون‏ های QLED سامسونگ در مجموع شامل ۲۰ مدل مختلف از جمله تلویزیون‌های فوق بزرگ است. از میان قابلیت ‌های متعدد موجود در تلویزیون های QLED 2019 سامسونگ می‌توان به قابلیت‌‏ فناوری زاویه دید فوق عریض اشاره کرد که کیفیت تصویر فوق‌العاده واضح، رنگ مشکی کاملا تیره و زاویه دید بسیار گسترده‌ای را در اختیار کاربران این دستگاه قرار می‌‏دهد.

همانگونه که می‌دانید فناوری پردازنده کوانتومی که امسال در تلویزیونهای 4k سامسونگ به کاررفته است، نخستین بار در سری 8K تلویزیون‏ های سامسونگ عرضه شد. استفاده از فناوری پردازنده کوانتومی و هوش مصنوعی در تلویزیون های سامسونگ کمک کرده تا امکان تقویت تصویر با هر کیفیت اولیه وجود داشته باشد.

قابلیت بیکسبی جدید بکاررفته در تلویزیون های QLED 2019 سامسونگ نیز به کاربر امکان می‎دهد تا به راحتی و از طریق فرمان‏‌های صوتی در راهنمای Universal Guide سامسونگ، به محتوای مورد نظر خود دسترسی پیدا کند. این راهنما بر اساس انتخاب‎ها و عادت‌های قبلی کاربر، محتواهایی را به او پیشنهاد می‏‌دهد.

نمایندگی رسمی سامسونگ در کرج

توصیه می شود پیش از مراجعه به نمایندگی سامسونگ در کرج، در صورت امکان، با این مرکز تماس بگیرید و راهنمایی‌ها و مشاوره‌های لازم را دریافت نمایید. چه بسا سرویس‌های مورد نیاز شما در حوزه تعمیر و فروش، تنها با یک تماس مرتفع گردد و نیازی به حضور فیزیکی نباشد. کارشناسان حاضر در مرکز مشاوره و تماس با نمایندگی رسمی سامسونگ در کرج به دلیل تسلط همه جانبه بر ویژگی‌های سخت ‌افزاری و نرم‌افزاریِ تمامی محصولات سامسونگ، توانایی آن را دارند تا مفیدترین و سودمندترین اطلاعات را در سه حوزه فروش، خرید و تعمیر در اختیار شما قرار دهند. شماره‌های تماس نمایندگی رسمی سامسونگ در بخش «تماس با ما» همین وبسایت (در بالای صفحه) درج گردیده است.

تلویزیون Samsung 55M6970

تلویزیون samsung 50mu7980 یکی دیگر از محصولات کارآمد و خوش‌ساخت برند سامسونگ است. کیفیت تصویر 4K دارد و مناسب کاربرانی است که با اینگونه محتوا ها سر و کار بیشتری دارند. این تلویزیون با کیفیت تصویر 4K نقش مکملی هیجان‌انگیزی برای گیمینگ ایفا می کند. از فرمت‌های Dolby Digital Plus  و  DTS پشتیانی می کند. به همین دلیل صدایی فراگیر را برای کاربر به ارمغان می آورد.

تلویزیون samsung 50mu7980 دارای رابط هوشمند است که قابلیت جست‌وجو در اینترنت و اشتراک‌گذاری اطلاعات را فراهم می کند. دارای دو عدد پورت USB برای اتصال فلش‌مموری و هارد اکسترنال است. یک رابط کامپوننت و یک عدد پورت کامپوزیت هم دارد. این مدل از تی وی سامسونگ برای کاربران حرفه‌ای بسیار مناسب است، زیرا نیاز های این دسته از کاربران را به راحتی تامین می کند. این تلویزیون فناوری‌های به روز سامسونگ را در خود جای داده است.

نقاط قوت و ضعف تلویزیون samsung 50mu7980

نقاط قوت:

  • سیستم‌عامل اسمارت‌هاب
  • تعدد درگاه‌های ارتباطی
  • کیفیت و شفافیت عمومی تصویر عالی
  • امکانات و قابلیت ها معمولی
  • سهولت در کاربری خوب
  • ارزش در برابر قیمت معمولی
  • مناسب سالن های بزرگ
  • رزولوشن تصویر Ultra HD
  • مجهز به تکنولوژی PurColor
  • دارای کنتراست پویا
  • قابلیت تعدیل نور
  • قابلیت افزایش کنتراست
  • دارای قابلیت Auto Motion Plus

نقاط ضعف:

  • خروجی صدا می توانست بهتر و بیشتر باشد

مشخصات فنی اصلی تلویزیون samsung 50mu7980

  • سایز صفحه: 50 اینچ
  • تکنولوژی صفحه: LED
  • کیفیت تصویر: Ultra HD – 4K
  • رزولوشن: 2160 × 3840
  • دارای HDR
  • دارای قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر
  • 3D: ندارد
  • دارای سیستم 2 کاناله صوتی
  • دارای دو عدد بلندگو
  • دارای 20 وات توان خروجی کلی صدا
  • استانداردهای صوتی
  • دارای پردازنده چهار هسته‌ای
  • بدون دوربین
  • دارای مرورگر اینترنت
  • دارای گیرنده دیجیتال

نمایندگی سامسونگ در کرج

اگر کاربر یکی از محصولات سامسونگ هستید و در استان البرز نیز زندگی می کنید؛ می توانید از نمایندگی سامسونگ در کرج کمک بگیرید و خدمات و تسهیلات بسیار متنوعی را در حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات سامسونگ دریافت کنید. در این نمایندگی مجموعه ای از بهترین و با کیفیت ترین امکانات و سرویس ها در هر حوزه در اختیار کاربران قرار می گیرد.

هر کاربر می تواند بر اساس نیاز خود از یکی از این سرویس ها استفاده کند. تمامی سرویس ها و خدمات همراه با کارت گارانتی کیفیت است. نمایندگی سامسونگ در کرج به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است و به کاربر این امکان را می دهد بدون نیاز به تهران رفتن، خدمات با کیفیتی دریافت کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.







مشکلات یخساز ساید سامسونگ

مشکلات یخساز ساید سامسونگ یکی از مشکلات متداول و رایجی است که هر سایدی از جمله ساید سامسونگ ممکن است با آن روبه رو شود. وقتی بخش فریزر ساید بای ساید سامسونگ نمی تواند یخ بسازد یا به سختی این کار را انجام می دهد، قطعا مشکل و اختلالی وجود دارد که باید آن را بررسی و برطرف کنیم. در ادامه این مقاله می خواهیم درباره مشکلات یخساز ساید سامسونگ از زبان تعمیرکاران واحد تعمیر فریز سامسونگ صحبت کنیم. این تکنسین ها در واحد تعمیرات سامسونگ و در بخش تعمیر یخچال سامسونگ در محل  فعالیت دارند و بهترین و با کیفیت ترین خدمات را برای کاربران خود به ارمغان می آورند.

مشکلات یخساز ساید سامسونگ

مشکلات یخساز ساید سامسونگ را چگونه حل کنیم؟

همان طور که می دانید یخ ساز ساید بای ساید ها از جمله ساید سامسونگ، آب را به کمک خطوط کوچک تامین آب که از طریق یخچال فریزر به لوله آب و یک فیلتر متصل است، دریافت می کند؛ وقتی یخساز ساید سامسونگ به هر دلیلی نمی تواند عملیات تولید یخ را تکمیل کند، به این معنی است که کاربر با مشکلات یخساز ساید سامسونگ روبه رو شده است و باید برای رفع آن اقدام کند.

مشکلات یخساز ساید سامسونگ کدام اند؟

چسبیده شدن یخ ها به یکدیگر

یکی از مشکلات یخساز ساید سامسونگ چسبیده شدن یخ ها به یکدیگر است. این اختلال می تواند چند دلیل داشته باشد که در ادامه آنها را بررسی می کنیم.

تکنسین های واحد تعمیرات فریزر سامسونگ همیشه توصیه می کنند که اگر به طور مداوم از یخساز استفاده نمی کنید، یخ ساز را خاموش کنید و تنها در مواقع لازم روشن کنید. به یاد داشته باشید که یکی از دلایلی که با مشکلات یخساز ساید سامسونگ روبه رو می شوید، استفاده نکردن از یخساز و پر شدن بیش از حد محفظه یخ است. در نتیجه به مرور به دستگاه فشار می آید و یخ ها به هم می چسبند. اگر با چنین مشکلی روبه رو هستید، محفطه یخ ها را بیرون بکشید و قالب های بزرگ یخ را دور بریزید و محفظه را جا بزنید.

نبود سرمای کافی

اگر در کابین فریزر سامسونگ سرمای کافی وجود نداشته باشد، یخ ها ذوب می شوند و به هم می چسبند. علت عدم سرمای کافی در کابین فریزر هم معمولا خرابی فن است. خرابی فن سرمای داخل کابین فریزر را کم می کند و منجر به ذوب شدن یخ ها می شود. برای رفع این اختلال از کارشناسان واحد تعمیر فریز سامسونگ کمک بخواهید.

سایر علت های کار نکردن یخ ساز ساید سامسونگ

  • شکستگی قالب یخ
  • خرابی شیر برقی یخساز
  • خرابی موتور یخساز
  • یخ زدن مسیر ورودی یخساز
  • خرابی سنسور یا خرابی برد الکتریکی

نمایندگی مجاز سامسونگ

نمایندگی مجاز سامسونگ از مراکز مطمئن و معتبری است که خدمات و تسهیلاتی بسیار متنوع، مفید و کاربردی ارائه می دهد. در این نمایندگی امکانات و تسهیلات فراوانی فراهم است. نمایندگی مجاز سامسونگ به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است و برای تامین نیاز های کاربران خود برنامه های ویژه ای تدارک دیده است. صفر تا صد محصولات سامسونگ در بخش فروش و تعمیرات همراه با تضمین های معتبر، حمایت و پشتیبانی می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر با نمایندگی مجاز سامسونگ تماس بگیرید.