نمایندگی مرکزی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ| نمایندگی رسمی سامسونگ|نمایندگی سامسونگ درتهران|نمایندگی سامسونگ در کرج

نمایندگی مرکزی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ| نمایندگی رسمی سامسونگ|نمایندگی سامسونگ درتهران|نمایندگی سامسونگ در کرج

تعمیرات آل این وان سامسونگ

پیش از پرداختن به سرویس‌های تخصصی ارائه شده در مرکز تعمیرات آل این وان سامسونگ، بد نیست نگاهی به ساختار این دستگاه، مزایا، معایب و ویژگی‌های کلی آن داشته باشیم. کامپیوترهای همه کاره یا همان AIO ها بطور کامل نه لپ تاپ هستند، نه تبلت و نه دستکاپ! در عین حالی که می‌توانند تمامی اینها نیز باشند.

هسته به کاررفته در غالب آل‌این‌وان‌ها، به قوت کامپیوترهای معمولی است، در حالی‌که اندازه کامپیوترهای آل‌این‌وان در نهایت به اندازه یک مانیتور LCD است. غالب سیستم های آل این وان دارای صفحات لمسی و اسپیکرهای داخلی قدرتمندی هستند کهداین مسئله آنها را بسیار شبیه به یک لپ تاپ ساخته است.

اما یکی از ویژگی‌های خارق‌العاده آل این وان‌ها، کاهش چشمگیر میزان برق مصرفی‌شان است؛ در برخی از مدل‌های آل این وان، حداکثر توان مصرفی برق نهایتاً ۶۵ وات است. برخی دیگر از ویژگی‌های مشاهده شده در این دستگاه‌ها عبارتند از: امکان نصب روی دیوار، همراهی یک کیبورد، برخورداری از ماوس بی سیم و عینک ۳ بعدی، کامل بودن پورت های جانبی از جمله پورت های Serial، USB 0.2 ، USB 0.3 ، Card Reader و Webcam و… .

تعمیرات آل این وان سامسونگ یکی از تخصصی‌ترین سرویس‌های ارائه شده در نمایندگی سامسونگ است که توسط تیمی از خبره‌ترین کارشناسان و با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات این حوزه انجام می‌پذیرد. در صورتی که شما نیز کاربر و یا دارنده یکی از آل این وان‌های سامسونگ هستید و در حال حاضر دستگاه مورد استفاده‌تان دچار اختلال در عملکرد و خرابی شده است می‌توانید با مراجعه به مرکز تعمیر آل این وان سامسونگ تخصصی ترین سرویس های مرتبط با بهسازی و ترمیم آن را دریافت نمایید.

تعمیرات آل این وان سامسونگ

تعمیر تخصصی آل این وان سامسونگ

در این بخش به برخی از تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیرات آل این وان سامسونگ که توسط کارشناسان نمایندگی آل این وان ارائه می‌گردد، اشاره خواهیم کرد. خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات ALL IN ONE سامسونگ منحصر به موارد درج شده در بخش زیر نیست و سایر تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری مرتبط با این دستگاه را شامل می‌گردد.

در مرکز تعمیر آل این وان سامسونگ تیمی از خبره ترین کارشناسان سخت افزار و نرم افزار حضور دارند تا تخصصی‌ترین سرویس‌های مورد نیاز را به مراجعان محترم ارائه دهند.

تعمیرات نرم افزاری آل این وان سامسونگ

برخی از تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیرات نرم افزاری آل این وان سامسونگ که با حضور در مرکز تعمیرات آل این وان سامسونگ‌ قابل دریافت است عبارتند از:

رفع مشکل هنگ کردن کامپیوتر همه کاره، تعمیر مشکل خاموش روشن شدن آل این وان، رفع مشکل خاموشی ناگهانی آل این وان، رفع مشکلات مربوط به عدم سازگاری برنامه ها در نسخه های سیستم عامل، دانلود، آپدیت و نصب درایور های مورد نیاز، رفع مشکلات احتمالی در نصب کلیه ی نرم افزارها، برطرف کردن مشکلات شبکه و اینترنت، رفع مشکلات کندی سرعت آل این وان، رفع مشکلات و خطا های سیستم عامل، حل مشکلات مربوط به ویروس ها، آنتی ویروس ها و آپدیت آنتی ویروس، نصب بازی، نرم افزار، درایور و … .

شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات آل این وان سامسونگ مشمول گارانتی و ضمانت است. (جز در مواردی معدود نظیر بازیابی اطلاعات و … ).


تعویض گلس تبلت سامسونگ

عویض گلس تبلت سامسونگ یکی از خدمات جانبی حوزه تبلت های سامسونگ است که در نمایندگی سامسونگ با بهترین و بالاترین کیفیت انجام می شود. البته تعویض گلس تبلت سامسونگ به طور کلی دو مفهوم جداگانه دارد که باید به آن اشاره کنیم. واژه یگلس در اصطلاح عموم و در میان تعمیرکاران می تواند به دو منظور و هدف استفاده شود. برای درک بهتر مطلب پیشنهاد می کنیم که این بحث را با دقت دنبال کنید.

تعویض گلس تبلت سامسونگ

تعویض  انواع گلس تبلت سامسونگ

تعویض شیشه تبلت سامسونگ

گاهی شیشه رویی دستگاه شما در اثر ضربه می شکند، اما صفحه نمایش و تاچ آن سالم است و به خوبی کار می کنند؛ به این معنی که به غیر از شکستگی ظاهری مشکل دیگری در صفحه نمایش وجود ندارد. در چنین شرایطی تنها به تعویض گلس تبلت سامسونگ نیاز دارید و بهترین و عاقلانه ترین کار تعویض همین قطعه است. بدون اینکه به ال سی دی و تاچ اورجینال گوشی کاری داشته باشیم، با مراجعه به یک مرکز استاندارد تعویض گلس تبلت سامسونگ به راحتی این کار را انجام می دهیم.

تعویض محافظ تبلت سامسونگ

گاهی نیز تنها هدف ما از تعویض گلس، تعویض پوشش محافظتی دستگاه است که می تواند از جنس شیشه یا پلاستیک باشد. هر یک از انواع محافظ ها اعم از محافظPET، محافظTPU، محافظ TG، ساختار و ویژگی های خاص خود را دارند که در تعویض گلس تبلت سامسونگ باید با توجه به کارایی آنها بهترین را انتخاب کنیم. بهترین نوع محافظ، محافظ TG است که به صورت فشرده و در ضخامت کمتر از ۰٫۴ میلیمتر دستگاه شما را برابر خراش و چربی و شوک های ضربه ای کاملا حفظ می کند.

چگونگی تعویض گلس تبلت سامسونگ

ما به کمک دستگاه های بروز می توانیم تعویض گلس تبلت سامسونگ شما را با بهترین کیفیت انجام دهیم. بدون نیاز به تعویض ال سی دی و تاچ. در این صورت هزینه نهایی تقریبا برابر با نصف هزینه تعویض تاچ و ال سی دی خواهد بود. البته  همان طور که قبلا هم اشاره کردیم به شرط اینکه ال سی دی و تاچ دستگاه کاملا سالم باشد.

تعمیر مادربرد کامپیوتر سامسونگ

تعمیر مادربرد کامپیوتر سامسونگ

تعمیر مادربرد کامپیوتر سامسونگ، یکی از اساسی ترین تعمیرات در حوزه تعمیرات PC است.  همه ما به خوبی می دانیم که مادربرد در حقیقت یک مدار الکتریکی است که بخش‌های گوناگون PC مانند واحدپردازنده ی مرکزی، حافظه دسترسی اتفاقی (RAM) و… بر روی آن سوار می‌شوند و بلاک‌های بسیار کاربردی و مهم دیجیتالی نظیربایوس(BIOS) در آن قرار گرفته‌اند.  این بورد یکی از قطعات اصلی کامپیوتر به حساب می آید به گونه ای که سیستم عصبی PC را تشکیل می دهد. مادربرد قطعه کلیدی است که بدون آن هیچ قطعه دیگری به کار نخواهد آمد و کارایی نخواهد داشت لذا تعمیر مادربرد کامپیوتر سامسونگ اهمیت ویژه دارد که باید کارشناسانه انجام شود.

شناخت اجزا جهت تعمیر مادربرد کامپیوتر سامسونگ

شناخت هر یک از اجزا مادربرد در تعمیر مادر برد کامپیوتر سامسونگ بسیار ضروری و حائز اهمیت است. متخصصین  و کارشناسان باید به خوبی با کارکرد هر یک از این بخش ها آشنایی داشته باشند تا بتواند در هنگام تعمیرات کامپیوتر سامسونگ ، عملکرد هریک از اجزا را بررسی کرده و نسبت به تعمیرات آن اقدام نمایند. در بخش ذیل به ذکر برخی از اجزا مهم مادربرد می پردازیم.

  • چیپست Chipset
  • باتری مین برد Battery Backup
  • پورت یو اس بی USB Port
  • سوکت IDE و SATA
  • اسلات AGP Slot
  • اسلات PCI Slot
  • سوکت مادربرد ZIF Socket
  • سوکت رم RAM Slot
  • کانکتور ورودی پاور

چگونگی تعمیر مادربرد کامپیوتر سامسونگ

با آسیب مادربرد، کل سیستم از کار افتاده و سیستم بی ارزش می شود. منظور از تعمیر مادربرد کامپیوتر سامسونگ در واقع تعویض قطعات کوچکتر و چیپ های از کار افتاده روی برد اصلی است که هر یک از آنها وظایف خاص خودشان را دارند و کار خاصی انجام می دهند. شما با تعمیر مادربرد به جای تعویض آن می توانید ۷۵ درصد از هزینه خود کاسته و به نوعی صرفه جویی کنید.

عیب یابی و تشخیص از مهم ترین مباحث در علم الکترونیک است. آلارم های هشدار دهنده یک سیستم کامپیوتری، برای یک کارشناس حرفه ای بسیار مهم  و حائز اهمیت است به طوریکه هر بوق یا صدایی که توسط بایوس مادربورد به گوش می رسد معنی خاصی دارد و در تعمیر مادربرد کامپیوتر سامسونگ نقش به سزایی ایفا می کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمایید.

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ با رعایت تمام قوانین و ضوابط حاکم بر گمرک کشور، کاملا قانونی و از مسیر درست کالاهای مورد نیاز افراد را فراهم می کند و در اختیار قرار می دهد. این نمایندگی مسئولیت بزرگی در قبال اعتماد و اطمینان مشتریان خود دارد و برای این اعتماد ارزش بالایی قائل است. لذا به هیچ وجه این اعتماد ارزشمند را از دست نخواهد داد و تا همیشه حامی و پشتیبان همراهان خود خواهد بود.