نمایندگی مرکزی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ| نمایندگی رسمی سامسونگ|نمایندگی سامسونگ درتهران|نمایندگی سامسونگ در کرج

نمایندگی مرکزی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ| نمایندگی رسمی سامسونگ|نمایندگی سامسونگ درتهران|نمایندگی سامسونگ در کرج

تعمیر آی سی تغذیه موبایل سامسونگ

تعمیر آی سی تغذیه موبایل سامسونگ یکی از خدماتی است که نمایندگی این شرکت به کاربران گوشی های موبایل سامسونگ ارائه می دهد. آی سی یکی از مهم ترین قطعات گوشی است که با ولتاژهای قوی یا ضعیف در ارتباط است. همانطور که از نامش پیداست، آی سی مسئول تامین انرژی بخش های مختلف موبایل و تغذیه قطعات این دستگاه می باشد. از این رو کارشناسان تعمیرات موبایل معتقدند که این قطعه باید در شرایطی تخصصی و با استفاده از ابزار پیشرفته تعمیر شود.

بسته به نوع و شدت آسیب ایجاد شده، آی سی تغذیه باید تعمیر و یا تعویض گردد. از آنجا که تعمیر ناقص این قطعه و یا بروز خطا در روند تعمیر آن می تواند زمینه ساز مشکلات جدی تر در موبایل شود، متخصصین ارشد it در نمایندگی سامسونگ، بررسی و تعمیر آن را بر عهده گرفته اند. در ادامه این مقاله، نکاتی را در مورد آی سی تغذیه موبایل سامسونگ و روش های تعمیر این قطعه به شما کاربران گرامی ارائه خواهیم داد.

آی سی تغذیه چیست؟

آی سی تغذیه به عنوان یکی از اصلی ترین و البته مهم ترین قطعات موبایل شناخته می شود. این قطعه که در برد قرار گرفته است، نقش بسیار مهمی در عملکرد گوشی های موبایل ایفا می کند. برای اینکه برد بتواند به درستی کار کند، نیاز به ولتاژ و جریانی دارد که این جریان، توسط آی سی تغذیه تامین می شود. آی سی تغذیه موبایل سامسونگ از مدار حفاظت کرده و انرژی انرژی سایر آی سی ها را نیز تامین می کند.

قطعه مورد بحث با این هدف در گوشی های موبایل تعبیه شده که درایور بک لایت را کنترل کرده و تغذیه بخش های مختلف را انجام دهد. حتی در برخی از مدل های موبایل، تشخیص اتصال هدفون نیز بر عهده این آی سی می باشد. وقتی شما با کلیدهای ولوم، کلید منو، کلید پاور و در برخی مدل ها کلید سایلنت و کلید های دیگر گوشی خود کار می کنید، در واقع آی سی تغذیه را به کار انداخته اید.

جالب است بدانید که آی سی تغذیه با کمک چند NTC ، دمای قطعاتی مثل  CPU، پاور آمپلی فایر های RF، دوربین، باطری و…  را کنترل می کند. با توجه به توضیحات ارائه شده، بدیهی است که بروز مشکل در آی سی تغذیه موبایل سامسونگ می تواند زمینه را برای بروز مشکلات و اختلالات جدی در این دستگاه فراهم کند.

آی سی تغذیه موبایل سامسونگ

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمایید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.