نمایندگی مرکزی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ| نمایندگی رسمی سامسونگ|نمایندگی سامسونگ درتهران|نمایندگی سامسونگ در کرج

نمایندگی مرکزی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ| نمایندگی رسمی سامسونگ|نمایندگی سامسونگ درتهران|نمایندگی سامسونگ در کرج

تعویض گلس تبلت سامسونگ

عویض گلس تبلت سامسونگ یکی از خدمات جانبی حوزه تبلت های سامسونگ است که در نمایندگی سامسونگ با بهترین و بالاترین کیفیت انجام می شود. البته تعویض گلس تبلت سامسونگ به طور کلی دو مفهوم جداگانه دارد که باید به آن اشاره کنیم. واژه یگلس در اصطلاح عموم و در میان تعمیرکاران می تواند به دو منظور و هدف استفاده شود. برای درک بهتر مطلب پیشنهاد می کنیم که این بحث را با دقت دنبال کنید.

تعویض گلس تبلت سامسونگ

تعویض  انواع گلس تبلت سامسونگ

تعویض شیشه تبلت سامسونگ

گاهی شیشه رویی دستگاه شما در اثر ضربه می شکند، اما صفحه نمایش و تاچ آن سالم است و به خوبی کار می کنند؛ به این معنی که به غیر از شکستگی ظاهری مشکل دیگری در صفحه نمایش وجود ندارد. در چنین شرایطی تنها به تعویض گلس تبلت سامسونگ نیاز دارید و بهترین و عاقلانه ترین کار تعویض همین قطعه است. بدون اینکه به ال سی دی و تاچ اورجینال گوشی کاری داشته باشیم، با مراجعه به یک مرکز استاندارد تعویض گلس تبلت سامسونگ به راحتی این کار را انجام می دهیم.

تعویض محافظ تبلت سامسونگ

گاهی نیز تنها هدف ما از تعویض گلس، تعویض پوشش محافظتی دستگاه است که می تواند از جنس شیشه یا پلاستیک باشد. هر یک از انواع محافظ ها اعم از محافظPET، محافظTPU، محافظ TG، ساختار و ویژگی های خاص خود را دارند که در تعویض گلس تبلت سامسونگ باید با توجه به کارایی آنها بهترین را انتخاب کنیم. بهترین نوع محافظ، محافظ TG است که به صورت فشرده و در ضخامت کمتر از ۰٫۴ میلیمتر دستگاه شما را برابر خراش و چربی و شوک های ضربه ای کاملا حفظ می کند.

چگونگی تعویض گلس تبلت سامسونگ

ما به کمک دستگاه های بروز می توانیم تعویض گلس تبلت سامسونگ شما را با بهترین کیفیت انجام دهیم. بدون نیاز به تعویض ال سی دی و تاچ. در این صورت هزینه نهایی تقریبا برابر با نصف هزینه تعویض تاچ و ال سی دی خواهد بود. البته  همان طور که قبلا هم اشاره کردیم به شرط اینکه ال سی دی و تاچ دستگاه کاملا سالم باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.