نمایندگی مرکزی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ| نمایندگی رسمی سامسونگ|نمایندگی سامسونگ درتهران|نمایندگی سامسونگ در کرج

نمایندگی مرکزی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ| نمایندگی رسمی سامسونگ|نمایندگی سامسونگ درتهران|نمایندگی سامسونگ در کرج

تعمیر لوازم خانگی سامسونگ

مرکز تعمیر لوازم خانگی سامسونگ با بهره مندی از سال‌ها تجربه و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری محصولات سامسونگ را در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد. واحد تعمیر لوازم خانگی سامسونگ به دلیل ساختار مشتری‌مدار خود، اهتمام ویژه‌ای به ارائه کلیه خدمات تعمیر و ترمیم با قیمت‌های شرکتی و براساس نرخنامه مصوب اتحادیه به هموطنان گرامی دارد.

سرویس و تعمیر محصولات سامسونگ در این مرکز محدود به محصولی خاص نیست و تمامی لوازم خانگی و الکترونیکی این برند اعم از یخچال، لباسشویی، کولر گازی، تلویزیون سامسونگ و … را شامل می‌گردد. کارشناسان مرکز لوازم خانگی سامسونگ با تمرکز بر محصولات این برند خوش‌نام و واکاوی تعداد بیشماری از آنها، تسط بالایی بر ساختار این دستگاه ها یافته اند به گونه‌ای که عیب‌ یابی هر یک از آنها را در کمترین زمان ممکن انجام داده و عملیات تعمیر را با بالاترین میزان موفقیت به اتمام می‌ رسانند.

تعمیر لوازم خانگی سامسونگ

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی سامسونگ

تعمیر تلویزیون سامسونگ

تخصصی ترین سرویس های مرتبط با بهسازی، ترمیم و تعمیر تلویزیون سامسونگ با حضور در مرکز تعمیر لوازم خانگی سامسونگ قابل دریافت است. در مرکز تعمیر تلویزیون سامسونگ -به منظور کسب رضایت و آسایش خاطر هموطنان گرامی،- سرویس تمامی مدل های تلویزیون –اعم از تلویزیون های پلاسما، ال سی دی، تلویزیون های ال ای دی، تلویزیون های هوشمند و پنل های OLED سامسونگ- به همراه گارانتی عرضه‌ می‌گردد. خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر تلویزیون سامسونگ به یُمن وجود کارشناسان زبده با بالاترین سطح کیفی و با استفاده از مؤثرترین متدهای تعمیر انجام می‌پذیرد.

شایان ذکر است در صورتی که به هردلیل امکان حضور در تعمیرگاه را ندارید می توانید سرویس های مرتبط با تعمیر تلویزیون سامسونگ را با استفاده «سرویس در محل سامسونگ» دریافت نمایید. در این روش کارشناسان تعمیر لوازم خانگی سامسونگ ما؛ خود در محل حضور یافته و اقدامات مورد نیاز جهت بهسازی دستگاه را بر روی آن پیاده می سازند.

تعمیر لباسشویی سامسونگ

لباسشویی های سامسونگ در طول یک دهه اخیر پیشرفت قابل ملاحظه ای در تکنولوژی و فناوری داشته اند. پنل های شستشو و چرخه های مرتبط با این دستگاه ها، روز به روز در حال تغییر است و آنچه که در این تغییر، چشمگیر است، افزایش کیفیت و کارایی است. با توجه به این موضوع –یعنی پیشرفت فناوری های بکار رفته در لباسشویی های سامسونگ- تعمیر خرابی این دستگاه ها، دیگر توسط تعمیرکاران عادی امکان پذیر نیست. دلیل این سخن آن است که عیب یابی دستگاه های لباسشویی برخلاف گذشته، نیاز به ترفندهای خاص خود دارد.

ترفندهایی که تعمیرکاران بی‌تجربه و نابلد از آنها بی اطلاعند و چه بسا در بررسی های اولیه بلافاصله از شما خواستار تغییر و تعویض قطعه معیوب را داشته باشند. این در حالی است که با اندک دستکاری و تغییر تنظیمات پنل، امکان بهبود عملکرد لباسشویی وجود داشته باشد. بنابراین اکیداً توصیه می شود تعمیر لباسشویی سامسونگ خود را صرفا به مراکز مجاز و استاندارد این حوزه بسپارید. مرکز تعمیر لوازم خانگی سامسونگ یکی از مجموعه های فعال در حوزه تعمیر لباسشویی سامسونگ است که در طول سالهای اخیر به دلیل ارائه خدماتی با کیفیت و البته همراه با ضمانت، بدل به انتخاب نخست تمامی کاربران گشته است.

برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک نمایید.

تعمیرات Desktop سامسونگ و دیگر واحدهای تعمیرات سامسونگ

تعمیرات Desktop سامسونگ یکی دیگر از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی سامسونگ است که به دست خبره ترین کارشناسان و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد. تعمیرات انجام شده در این مرکز از دو حوزه سخت افزاری و نرم افزاری دسکتاپ پشتیبانی کرده و کاربران می توانند با بروز هر گونه اشکال در دستگاه خویش، سرویس های مورد نظر خود را با مراجعه به مرکز تعمیرات Desktop سامسونگ دریافت نمایند.

تعمیرات Desktop سامسونگ

تعمیرات Desktop سامسونگ در پارت‌های مجزای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و با ابزار خاص خود انجام می‌پذیرد تا بهترین نتیجه پس از اِعمال تعمیرات، حاصل گردد. در این مرکز، دستگاه معیوب، پس از بررسی ‌های اولیه و عیب ‌یابی صحیح، به پارت تخصصی مرتبط، جهت تعمیر تحویل داده می‌شود. بعلاوه، پس از اتمام تعمیرات، دستگاه توسط کارشناسان فنی این مرکز جهت تأیید نهایی، مورد بررسی و مطالعه قرار می‌گیرد. در صورت تأیید کارشناس فنی و کسب اطمینان از عملکرد دسکتاپ، دستگاه جهت تحویل آماده و بسته‌بندی می‌گردد.

در غیر اینصورت، یعنی در صورت بروز خطای مجدد در عملکرد، دستگاه جهت بررسی‌های دقیق‌ تر و موشکافانه، به تیم فوق‌تخصصی تعمیرات کامپیوتر سامسونگ معرفی می‌گردد. اطمینان داشته باشید که کارشناسان این مرکز تا کسب نتیجه مطلوب و تعمیر نهایی دستگاه، در کنار شما خواهند بود. دیگر واحدهای تعمیرات سامسونگ در بخش زیر معرفی می گردند.

انواع Desktop سامسونگ و دیگر محصولات سامسونگ

انواع Desktop سامسونگ و دیگر محصولات سامسونگ توسط کارشناسان ما در بخش زیر معرفی می گردند. در ارتباط با محصول نه چندان شناخته شده Desktop سامسونگ می توان گفت که این دستگاه یک ماشین الکترونیکی است که داده‌های خام را به اطلاعات قابل فهم تبدیل می کند. دسکتاپ برای استفاده روی میز، در منزل و یا محل کار ساخته شده ‌است و با رایانه ‌های قابل حمل مثل لپ ‌تاپ‌ ها و  PDAها فرق دارد.

این دستگاه برای انجام وظایف اداری، سازمان دهی تصاویر دیجیتال، تدوین ویدیویی و دسترسی به اینترنت استفاده می شود و اجزا تشکیل دهنده آن عبارتند از: نمایشگر، مادربورد (بورد اصلی)، سی ‌پی ‌یو میکروپروسسور، حافظه اولیه (رم)، کارت بسط یا کارت گسترشی مانند: کارت گرافیکی و کارت صدا، منبع تغذیه، دیسک ‌گردان نوری (ODD)، حافظه ثانویه (دیسک سخت)، صفحه کلید و ماوس. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به مرکز تعمیرات Desktop سامسونگ تخصصی ترین سرویس ها و خدمات مرتبط را دریافت نمایید.

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ ضمن همکاری با گروهی از مهندسان جوان و متخصص، پیشرفته‌ترین امکانات و تجهیزات روز دنیا را فراهم آورده است تا خدمات ارائه شده در این مرکز، بهره‌مند از برترین تکنولوژی و تخصصِ روز دنیا گردند. حضور کارشناسان کارآزموده و مجرب، بهره‌مندی از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر، پیاده‌سازی اصول مشتری‌مدار، رعایت ضوابط و استانداردهای جهانی در دو حوزه فروش و تعمیر سامسونگ، پیگیری درخواست‌ها و شکایات مشتریان گرامی و … .

برخی از اصول جاری در این مرکز می‌باشند که سبب پیشروی نمایندگی سامسونگ در امر خدمت رسانی گشته‌اند. نمایندگی سامسونگ متشکل از پارت های متعددی نظیر تعمیرات Desktop سامسونگ، تعمیرات موبایل سامسونگ و .. است که در هر یک از آنها خدمات تخصصی مرتبط با یک محصول به کاربران ارائه می گردد.

برای مشاهده مطالب بیشتر اینجا کلیک نمایید.

تعمیر یخچال سامسونگ

تعمیر یخچال سامسونگ، در گروه تعمیرات لوازم خانگی این شرکت قرار می گیرد. برای انجام هرچه با کیفیت تر این کار، تعمیرکاران مجربی در این مرکز مشغول به فعالیت می باشند. نکته ی قابل توجه در بخش تعمیرات نمایندگی سامسونگ، بهره گیری کارشناسان از دستگاه ها و تجهیزات روز دنیا است که امکان ارتقاء سطح کیفی این خدمت را فراهم آورده است. با توجه به پیچیدگی های موجود در این محصول، توجه شما را به جزئیات تعمیر یخچال سامسونگ جلب می کنیم.

خرابی های قابل تعمیر یخچال سامسونگ

حتما برای شما هم پیش آمده که با اختلالاتی در عملکرد بخش های مختلف یخچالتان مواجه شوید. از جمله مهم ترین خرابی های قابل تعمیر یخچال سامسونگ، می توان به مواردی چون: کارنکردن یخچال، عدم سرمادهی یخچال، کار نکردن موتور یخچال، انجماد مواد غذایی در یخچال، بروز صداهای غیر عادی در یخچال، برفک زدن یخچال، عدم اتوماتیک کردن صحیح یخچال، صدور پیغام خطا از نمایشگر یخچال، عدم عملکرد یخساز در یخچال های ساید بای ساید، وجود برق در بدنه یخچال ، کاهش، سرمای یخچال و برفک زدن اپراتور یخچال اشاره کرد. لازم به ذکر است که برای تعمیر یخچال سامسونگ در هریک از حالت های ذکر شده راه حل هایی وجود دارد که در ادامه مورد بررسی قرار می گیرند.

تعمیر یخچال سامسونگ

دلایل خرابی یخچال سامسونگ

هر مشکلی که موجب ایجاد عملکرد یخچال ایجاد مشکل کند، دارای منشأ و دلیلی است که در فرآیند تعمیر یخچال سامسونگ مورد بررسی قرار می گیرد. در این قسمت، به برخی از مهم ترین این دلایل اشاره می کنیم:

دلایل خرابی یخچال سامسونگ

هر مشکلی که موجب ایجاد عملکرد یخچال ایجاد مشکل کند، دارای منشأ و دلیلی است که در فرآیند تعمیر یخچال سامسونگ مورد بررسی قرار می گیرد. در این قسمت، به برخی از مهم ترین این دلایل اشاره می کنیم:

بروز صداهای غیر عادی در یخچال

دلیل: وجود مشکل در پایه های موتور و یا فن دستگاه

برفک زدن یخچال

دلیل: مشکلات المنت بوده

عدم اتوماتیک کردن صحیح یخچال

دلیل: خارج شدن لوله بلو از جای خود، تنظیم نبودن ترموستات، خرابی لاستیک دور در، خرابی فن و …

صدور پیغام خطا از نمایشگر یخچال

دلیل: به صورت روشن شدن چراغ فیلتر خود را نشان داده و ناشی از خرابی فیلتر می باشد.

عدم عملکرد یخساز در یخچال های ساید بای ساید

دلیل: مشکلات خود یخ ساز که در درون یخچال قرار دارد.

کارنکردن یخچال

دلیل: دلایل متعددی را می توان برای آن در نظر گرفت و باید بررسی شود.

عدم سرمادهی یخچال

دلیل: خرابی قطعاتی چون: ترموستات، شارژ و گاز، کمپرسور، لاستیک درب و فن

کار نکردن موتور یخچال

دلیل: افزایش بیش از اندازه ی حرارت موتور یخچال

انجماد مواد غذایی در یخچال

دلیل: سرمای بیش از حد یخچال ناشی از مشکلات موتور و المنت

وجود برق در بدنه یخچال

دلیل: معیوب شدن سیم‌های رابط یا بروز اتصالی بین پیچ لامپ، ترموستات و یا موتور با بنده. به خطرات این مشکل توجه داشته باشید.

کاهش سرمای یخچال

دلیل: تنظیم نبودن ترموستات و یا تنظیم آن روی شماره نا مناسب

برفک زدن اپراتور یخچال

دلیل: قرارگیری یخچال در محل گرم و مرطوب، بسته نشدن درب، فرسوده شدن لاستیکهای دور در

فارغ از دلیل بروز مشکل، هرگونه اقدام برای تعمیر یخچال سامسونگ باید توسط تعمیرکاران مجرب و دارای مجوز این حوزه انجام گردد.

برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک نمایید.